Nyhetsarkiv

Sorter på:
    22.03.2018

    Hva er viktigst for våre kunder når det kommer til bærekraft?

    Rettferdig behandling av ansatte har ligget på topp siden den første undersøkelsen ble gjennomført i 2015, så også i år. Matkasting, plastreduksjon og dyrevelferd har fått økt oppmerksomhet de siste årene.
    22.03.2018

    Vinner nye kunder i sterk markedskonkurranse

    NorgesGruppens kjeder økte omsetningen og vant nye kunder i 2017. - I dag presenterer vi vår samlede års- og bærekraftsrapport. Kort oppsummert velger flere kunder våre butikker, og handlekurven er litt større og litt sunnere. Det er en stor tillit
    21.03.2018

    NorgesGruppen har redusert matsvinnet med 19 prosent

    NorgesGruppen reduserte matsvinnet med 19 prosent mellom 2015 og 2017, og er dermed på god vei mot å nå målet om å halvere selskapets matkasting innen 2025.
    19.03.2018

    I dag åpner ASKO vindkraftverk

    Vindkraftverket i Rogaland representerer en milepel i ASKO sitt arbeid med å bli klimanøytral.
    13.03.2018

    DNT har fått 330 000 flere ut på tur

    Den Norske Turistforening (DNT) og NorgesGruppen inngikk samarbeid med felles mål om å få 100 000 flere ut på tur. Ett år før tiden er det ambisiøse målet mer enn oppnådd.
    27.02.2018

    Vinner nye kunder i sterk markedskonkurranse

    Dagligvarekjedene våre står sterkere i markedet enn noen gang. Det er på grunn av våre nærmere 40 000 tilknyttede medarbeidere og kjøpmenn som står på hver eneste dag for å tilby kundene de beste butikkene.
    08.02.2018

    Positiv utvikling på salt- og sukkerreduksjon i 2017

    NorgesGruppen har satt seg mål om å fjerne 10 prosent av sukkeret og 20 prosent av saltet i de største varegruppene innen 2020. Målene er innen rekkevidde.