Sjekk - du har penger til gode

Nå kan du enkelt ta ut din Trumf-bonus og betale med den neste gang du handler hos MENY.
18. september 2017

Sjekk hvor mye penger du har til gode, aktiver og bruk din Trumf-bonus på MENY i dag!

Hvordan betaler jeg med Trumf-bonus i butikk?

Det er enkelt! Du velger beløpet du ønsker å bruke, aktiverer, så trekkes det automatisk fra i kassen ved neste handel hos MENY. Aktiver her!

Du kan bruke din oppsparte Trumf-bonus fra første oppsparte krone og opp til 1000 kroner på en gang. Aktiveringen gjøres på husstandsnivå, det vil si at dersom det er registrert flere medlemmer på din husstand, kan alle medlemmene aktivere bonusen og bruke den i butikk. Alle medlemmer i husstanden får en SMS ved aktivering og ved bruk.

Dersom du handler for mindre enn aktivert beløp blir restbeløpet utbetalt i kontanter.
NB! Dette gjelder ikke selvbetjente eller kontantfrie kasser og MENY Nettbutikk. I disse vil du kunne bruke bonusen kun dersom bonusbeløpet er lavere enn handlesummen. I tilfeller hvor bonusbeløpet er høyere enn handlesummen vil bonusen fortsatt være aktiv til neste gang du handler.

Ta ut bonus i kontanter

Det er også mulig å ta ut hele beløpet i kontanter uten å kjøpe noe. Om du ønsker å gjøre et direkte uttak, gjør kasserer oppmerksom på at du har bonus aktivert.

Om bonusen ikke brukes

Ved aktivering av bonusuttaket settes en utløpsdato på 3 måneder. Dersom du ikke rekker å bruke bonusen innen den tiden, vil bonusen bli tilbakeført til din Trumf-saldo og du kan aktivere et nytt bonusuttak dersom du ønsker det.

Se ofte stilte spørsmål for Bruk Bonus her.

Foto: Erik Norrud