« Tilbake til Ledige stillinger

Er DU Joker og Nærbutikkens nye Driftssjef i Bodø området?

Er DU Joker og Nærbutikkens nye Driftssjef i Bodø området?

Som Driftssjef vil du få ansvaret for driftsoppfølging av deler av Joker og Nærbutikkens butikker i region Nord. Butikkene du skal ha ansvar for ligger i all hovedsak i Nordland.
Vi ser for oss at du har base i Bodø da dette er praktisk i forhold til butikkenes begliggenhet, men det er ikke nødvendig at du bor akkurat her. Vi har kontorsteder i Trondheim og Tromsø. 
Siden jobben vil kreve en god del reisevirksomhet så er det også gode muligheter for fleksibelt kontorsted.  
Stillingen rapporterer til Regionssjef som sitter i Trondheim og Tromsø.

Hva forventer vi av deg?

  • Vi søker deg som er en god relasjonsbygger og forstår kjøpmannsdrift
  • Du har relevant utdanning innen økonomi/administrasjon, samt god brukerkompetanse på de mest kjente IT-verktøyene
  • Du har tallforståelse og fokus på lønnsomhet og vekst, samt  at du har en kommersiell tankegang
  • Du er tydelig og målbevisst samtidig som du evner å skape begeistring
  • Du kommuniserer godt med mennesker på ulike nivå, du behersker norsk godt både skriftlig og muntlig
  • Du vil selvfølgelig få støtte fra din leder og resten av organisasjonen, men en Driftssjef får mye ansvar og det forventes at du tar dette ansvaret

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bistå kjøpmenn med å skape lønnsom drift gjennom tett samarbeid på områdene ledelse, økonomi og drift
  • Ta initiativ til- og gjennomføre lønnsomhetsfremmende tiltak
  • Skape vekst i egen butikkportefølje
  • Du skal være med å bygge gode relasjoner mellom kjøpmenn og kjeden og påse at driftsrutiner følges og at Joker og Nærbutikkens konseptet blir overholdt
  • Sikre gjennomføring av sentrale kampanjer/markedsføring i butikkene
  • Kvalitetssikre at butikkene til enhver tid driftes i overensstemmelse med offentlige regler og pålegg med vekt på Trygg Mat
  • Gjennomføre driftsoppfølging i henhold til Kjøpmannshusets rutiner
  • Bistå kjøpmannen med økonomi og analyse av driften
  • Forestå organisering og gjennomføring av prosjekter i samarbeid med prosjektledere

Personlige egenskaper:

  • Du er systematisk, selvstendig og resultatorientert
  • Du har gode samarbeidsegenskaper
  • Du har stå-på vilje, godt humør og er serviceinnstilt
  • Du er resultatorientert og har sterk gjennomføringsevne
  • Liker å jobbe både selvstendig, men funger også bra i team 

Vi kan tilby:

  • Interessant stilling i Norges beste nærbutikkonsept 
  • Opplæring og videreutvikling gjennom kjedens utviklingsprogrammer
  • Konkurransedyktige betingelser, inkludert bilordning

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål om stillingen. Vi gleder oss til å høre fra deg.

Vi gjør oppmerksom på at vi foretar bakgrunnssjekk via Semac. 

Kjøpmannshuset er NorgesGruppens profilhus for kjøpmannseide butikker. Vi er et ledende selskap for utvikling og drift av riksdekkende kjeder for lokale supermarkeder og nærbutikker. Vi drifter og forvalter kjedene SPAR/EUROSPAR, Joker og Nærbutikken.
Kjøpmannshuset Norge hadde i 2020 en samlet kjedeomsetning på ca.23 mrd kroner. Selskapet er et heleid datterselskap i NorgesGruppen. Selskapet er organisert med servicekontor i Oslo, og med fire regionale kontorer fordelt over hele landet.