« Tilbake til Ledige stillinger

Kundeservicemedarbeider for Bedriftskort i NorgesGruppen Finans

Kundeservicemedarbeider for Bedriftskort i NorgesGruppen Finans

NorgesGruppens bedriftskort ble etablert mars 2015 og driftes i dag av NorgesGruppen Finans AS som har konsesjon som betalings- og finansieringsforetak. Bedriftskortet tilbys bedrifter og offentlige virksomheter som ønsker å handle dagligvarer gjennom våre butikker. Ved bruk av bedriftskortet får bedriftene, foruten kreditt, også oversiktlig kjøpsstatistikk og riktig merverdiregnskap.

Kundesenteret for Bedriftskort betjener i dag ca. 17.000 bedrifter.  I tillegg til telefon og e-posthenvendelser behandler kundesenteret også alle søknader som kommer inn. Kundesenteret er under stadig utvikling og er opptatt av å ta i bruk ny teknologi og kontinuerlig forbedre arbeidsprosesser for å sikre høy kvalitet på tjenestene som leveres. Kundesenteret holder til i Brumunddal hos ASKO Servicesenter Kreditt Hedmark.

Vi søker nå en positiv, serviceinnstilt og nytenkende kundeservicemedarbeider i 100% stilling til vårt kundesenter. 

 

Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:

  • Besvare og håndtere generelle henvendelser knyttet til NorgesGruppen Bedriftskort og dets funksjoner
  • Veilede kunden gjennom søknadsprosess
  • Besvare henvendelser tilknyttet faktura, transaksjoner, kort og kredittrammer
  • Kredittvurdering, oppfølging og kontroll av kunder
  • Løpende administrative oppgaver
  • Bidra til å utvikle prosesser og rutiner slik at de fungerer optimalt både internt og eksternt

 

 Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner:

  • Gode kunnskaper om og interesse for IT-systemer og digitale løsninger
  • Kunnskap og interesse for ny teknologi, digitalisering og forbedringsprosesser
  • Generelt gode kunnskaper innen Office-pakken (Excel, Word og PowerPoint)
  • Meget god formuleringsevne på norsk, muntlig og skriftlig
  • Erfaring fra kundesenter vil bli vektlagt

 

Vi ønsker at du har følgende egenskaper:

  • Serviceinnstilt og positiv
  • Trives med telefon og e-post som arbeidsverktøy
  • Mestrer en hektisk hverdag med høyt arbeidstempo
  • Strukturert, effektiv og ansvarsbevisst
  • Fleksibel og nysgjerrig

 

Vi kan tilby en variert stilling med konkurransedyktige betingelser i et hyggelig miljø i Brumunddal.

Stillingen rapporterer til kundeserviceleder. For spørsmål om stillingen, kontakt Leder av Betalingsløsninger Kaja Tronsgaard i NorgesGruppen Finans på tlf. 92 20 14 13.

Søknad og CV sendes via søknadslinken innen 21. april. Søknader behandles fortløpende og konfidensielt.

 

Vi benytter bakgrunnssjekk fra Semac i denne rekrutteringen.

NorgesGruppen ASA er et ledende handelsforetak innenfor daglige forbruksvarer. Konsernet representerer en markedsandel på 43,2 % av dagligvaremarkedet med ca. 1800 dagligvarebutikker fordelt på blant annet kjedene Meny, Spar, Kiwi og Joker. I tillegg har selskapet ca. 900 kiosker og servicebutikker. NorgesGruppen er også en ledende aktør innen storhusholdnings- og serveringsbransjen. Engrosvirksomheten i NorgesGruppen med sine regionale ASKO-selskaper har ansvaret for den totale vareflyt fra produsent til forbruker.