« Tilbake til Ledige stillinger

MENY Sandsværveien søker etter kjøpmann

Ansvarsområder:
Som kjøpmann ved MENY Sandsværveien får du totalansvaret for den daglige driften av butikken. Du får et betydelig personal- og resultatansvar, og skal lede butikken etter selskapets overordnede mål og verdier. Som kjøpmann har du ansvaret for at kundene møter en inspirerende butikk med et bredt varesortiment og serviceinnstilte medarbeidere. Butikken har en omsetning på 70 millioner.

Du går foran som et godt eksempel og yter service, samtidig som du inspirerer dine ansatte. Som kjøpmann er du ansvarlig for å maksimere omsetning og lønnsomhet gjennom planer, budsjetter og kostnadsoppfølging i henhold til MENYs konsept og butikkstandarder. I stillingen inngår også kontakt med lokale leverandører, ansvar for lokal markedsføring, bemanning, oppfølging av ca 30 medarbeidere og HMS.

Vi søker deg:
Som ikke går av veien for nye utfordringer. Du bør ha solid erfaring fra bransjen, fortrinnsvis som leder, og utdannelse utover videregående skole. Som kjøpmann er du den viktigste kulturbyggeren og vi tror at nøkkelen til suksess er å ha en ambisiøs leder som kan skape gode holdninger, kunnskap og engasjement hos alle medarbeidere. Lang erfaring kan kompensere for formell utdannelse.

Vi kan tilby:
En svært spennende og utfordrende stilling med gode betingelser i Norges største dagligvarekonsern. Vi har en rekke opplæringsprogrammer gjennom vår egen interne skole, og det er store utviklingsmuligheter i kjeden.

Stillingen rapporterer til driftssjef Arild Lindberg.

Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen. Vi benytter bakgrunnskontroll fra Semac i rekrutteringen.

Med 200 butikker og en omsetning på 18 milliarder kroner er MENY Norges ledende supermarkedkjede. MENY står for et unikt og suksessrikt konsept innen norsk dagligvare; ferskvarer, stort vareutvalg og høy fagkompetanse. MENY satser sterkt på utvikling av kunnskap og matglede.