« Tilbake til Ledige stillinger

Kundeservicemedarbeider for våre kortprodukter i NorgesGruppen Finans

Kundeservicemedarbeider for våre kortprodukter i NorgesGruppen Finans

NorgesGruppens bedriftskort driftes av NorgesGruppen Finans AS som har konsesjon som betalings- og finansieringsforetak.  Bedriftskortet tilbys bedrifter og offentlige virksomheter som ønsker å handle dagligvarer gjennom våre butikker og netthandelsløsninger.

 

I løpet av våren 2020 skal NorgesGruppen Finans AS utvide sin virksomhet gjennom å tilby et eget kredittkort rettet mot forbrukermarkedet i Norge.  Kredittkortet vil bli knyttet opp mot NorgesGruppens lojalitetsprogram Trumf som i dag har ca. 1,8 millioner medlemmer.

 

Vi utvider derfor vårt kundesenter og søker etter 3 nye medarbeidere i fulltidsstilling (100%). Arbeidstiden er ikke fast satt på nåværende tidspunkt, men vil primært være dagtid. Man må være fleksibel på en arbeidstid mellom 08:00 og 20:00. Tiltredelse 01.03.2020.

 

Kundesenteret er under stadig utvikling og er opptatt av å ta i bruk ny teknologi og kontinuerlig forbedre arbeidsprosesser for å sikre høy kvalitet på tjenestene som leveres.

Kundesenteret holder til i Brumunddal hos ASKO Servicesenter Kreditt Hedmark. Du vil her bli en del av et team på totalt 7 personer.

 

Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:

  • Besvare og håndtere alle henvendelser knyttet til Bedriftskortet og vårt nye kredittkort
  • Veilede kunden gjennom søknadsprosess
  • Besvare henvendelser tilknyttet faktura, transaksjoner, kort og kredittrammer
  • Kundeoppfølging og kundekontroll
  • Løpende administrative oppgaver
  • Bidra til å utvikle prosesser og rutiner slik at de fungerer optimalt både internt og eksternt

 

 Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner:

  • Gode kunnskaper om og interesse for IT-systemer og digitale løsninger
  • Kunnskap og interesse for ny teknologi, digitalisering og forbedringsprosesser
  • Generelt gode kunnskaper innen Office-pakken (Excel, Word og PowerPoint)
  • Meget god formuleringsevne på norsk, muntlig og skriftlig
  • Erfaring fra kundesenter med lignende kortvirksomhet vil bli vektlagt

 

Vi ønsker at du har følgende egenskaper:

  • Serviceinnstilt og positiv
  • Trives med telefon og e-post som arbeidsverktøy
  • Mestrer en hektisk hverdag med høyt arbeidstempo
  • Strukturert, effektiv og ansvarsbevisst
  • Fleksibel, nysgjerrig og nytenkende

 

Vi kan tilby en variert stilling med konkurransedyktige betingelser i et hyggelig miljø i Brumunddal. Stillingen rapporterer til leder for kundesenter Betalingsløsninger.

 

For spørsmål om stillingen, kontakt leder for kundesenter Betalingsløsninger, Rune Bråthen i NorgesGruppen Finans, på tlf. 92 64 20 91 eller HR- rådgiver Karoline Uteng Fossum på tlf. 93 46 02 26.

Søknad og CV sendes via søknadslinken innen 27. oktober. Søknader behandles fortløpende og konfidensielt.

 

Vi benytter bakgrunnssjekk fra Semac i denne rekrutteringen.

NorgesGruppen ASA er et ledende handelsforetak innenfor daglige forbruksvarer. Våre kjedekonsepter står på hver dag for å gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser, og bidra til grønne og sunne valgmuligheter. Vi har ulike kjedekonsepter i det norske markedet; lavprisbutikker, supermarkeder og distriktsbutikker. Våre konsepter i dagligvare er KIWI, MENY, SPAR og Joker. Deli de Luca, MIX og Jafs er servicehandelskonseptene.
Engrosvirksomheten i NorgesGruppen med sine regionale ASKO-selskaper har ansvaret for den totale vareflyt fra produsent til forbruker.