Knallgode LilleGo`

25 000 stellevesker med LilleGo’-produkter ble gitt ut gratis til nybakte foreldre i 2017.

LilleGo’-seriene fra KIWI ble lansert i 2017 og dekker en mengde babyprodukter som er gode for barnet og praktiske i hverdagen. Både bleier og stelleprodukter er dermatologisk testet og oppfyller kravene til NAAF og Svanemerket. Produktene er utviklet i samarbeid med UNIL. Lanseringen av LilleGo’ er et av de mest omfattende og vellykkede markedsføringsprosjektene KIWI har gjennomført. I løpet av få måneder økte salget av bleier fra egne merkevarer fra 25 til over 47 prosent hos KIWI, som også økte sin markedsandel innen bleier med seks prosentpoeng.

Års- og bærekraftsrapport

Års- og bærekraftsrapport

I 2019 hadde NorgesGruppen god kundevekst, og driftsinntektene økte med 2,7 mrd. kroner. God kostnadskontroll i alle virksomheter bidro til fortsatt stabil lønnsomhetsutvikling i et matmarked preget av lav vekst. Selskapet økte investeringene, og tok nye, viktige steg innen bærekraft.