Nyhetsarkiv

Sorter på:
    28.08.2020

    Mer relevant reklame til hver enkelt kunde

    En ny satsing i NorgesGruppen kobler merkevareleverandørene med kundene i digitale medier. Målet er effektiv annonsering som treffer målgruppen presist. Dermed blir tilbudet ikke bare attraktivt for de største annonsørene, men også for de små.
    27.08.2020

    Et matmarked preget av covid-19

    Utviklingen for NorgesGruppen i første halvår viser at norske forbrukere har handlet mer dagligvarer innenlands og laget flere måltider hjemme etter pandemiutbruddet. Samtidig har konsernets virksomheter i servicehandel og serveringsmarkedet hatt be
    07.08.2020

    Har aldri solgt flere norskproduserte varer

    Seks av ti nordmenn sier at de handler mer norskproduserte varer i coronaperioden (1). Og NorgesGruppens analyse av salget i mai, juni og juli bekrefter at kundene ikke bare sier de gjør det, men også faktisk handler mer norsk enn noensinne.
    19.06.2020

    - Vi er opptatt av en sunn og rettferdig konkurranse

    - Det er bra at Regjeringen legger frem en stortingsmelding som gir et samlet bilde av konkurransesituasjonen, sier konsernsjef Runar Hollevik.
    12.06.2020

    Innskudd og uttak av kontanter i dagligvarebutikken

    Fra juni måned tilbyr NorgesGruppens butikker kontantinnskudd og -uttak hos kundens bankforbindelse.
    15.05.2020

    Studentene foretrekker NorgesGruppen

    NorgesGruppen ble nylig tildelt prisen som årets nykommer innen IT og som bransjebeste innen økonomi i Universums anerkjente kåring av Norges mest attraktive arbeidsgivere.
    15.05.2020

    Sparer plast og plass med miljøvennlig innovasjon

    Ny, vakuumpakket First Price kjøttdeig og karbonadedeig gir gevinst for miljøet. De nye pakningene, som kom i butikk i februar, er svært godt mottatt av kundene.