Nyhetsarkiv

Sorter på:
    23.04.2019

    NorgesGruppen investerer i digitalt gründerselskap

    - Digitale løsninger blir stadig viktigere for å gi våre kunder og leverandører førsteklasses kundeopplevelser, sier marked- og analysedirektør Truls Fjeldstad.
    16.04.2019

    Sparte over 1 mrd. kroner i Trumf-bonus

    For andre året på rad har Trumf-medlemmer spart over 1 mrd. kroner i bonus. - Vi oppfordrer alle til å sjekke Trumf-kontoen sin, sier markedsdirektør Truls Fjeldstad.
    12.04.2019

    Vinn festivalpass til Vinjerock 2019!

    Bli med i trekningen av festivalpass til sommerens vakreste eventyr, Vinjerock 2019!
    05.04.2019

    Bærekraftspris til NorgesGruppen

    NorgesGruppen ble utnevnt til bransjevinner da Sustainable Brand Index kåret Norges mest bærekraftige merkevarer denne uken. KIWI ble beste dagligvarekjede.
    04.04.2019

    Torbjørn Johannson ambassadør for bærekraftig næringsliv

    Torbjørn Johannson er utnevnt til ambassadør for bærekraftig næringsliv i Oslo. -Næringslivet spiller en viktig rolle om Oslo skal nå sine mål for karbonutslipp. ASKO jobber aktivt med å kutte utslipp i vår virksomhet, og jeg håper vårt arbeid kan in
    01.04.2019

    Samarbeider for bærekraftig utvikling

    - Vi trenger å bli utfordret, få kunnskap og se ting med nye øyne. Da er et samarbeid med Naturvernforbundet både nyttig og viktig, sa konsernsjef Runar Hollevik da NorgesGruppen i dag signerte en fornyet samarbeidsavtale med Naturvernforbundet.
    28.03.2019

    God vekst i et tøft marked

    I 2018 økte antall kunder i NorgesGruppens butikker og handlekurvene ble større. 1,2 mill. kunder var innom butikkene daglig, 150 000 flere enn for fem år siden. Det innebærer at flere forbrukere velger NorgesGruppens butikker og at kundene handler m