Fremtidens handleopplevelse

Vil du være med på å skape fremtidens handleopplevelse? Vi bygger nyttetjenester til våre kunder, og nå trenger vi flere med på laget!
27. november 2019

I likhet med øvrig varehandel møter dagligvarehandelen endrede kundekrav og forventninger. Hver dag jobber vi for å gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og tilby grønne og sunne alternativer til kundene våre.

Gjennom kundesinnsikt, analyse og testing bygger vi relevante nyttetjenester til kundene våre. Vår produkt- og tjenesteutvikling skal være drevet av god innsikt og kunnskap om kundeatferd. Målet er blant annet å tilby en mer personifisert kommunikasjon.

Brukerinvolvering og kundedialog står sentralt for å sikre at vi leverer tjenester som skaper reell verdi for våre brukere. Vi jobber i tverrfaglige team for å utvikle og teste tjenester enda raskere enn før. Vi bruker ulike metoder for å innhente kvalitativ og kvantitativ innsikt, vi tegner ut kundereiser og jobber blant annet med Hackatons for å finne både tekniske og funksjonelle forbedringer.

Markeds- og analysemiljøet i Sylinder og NorgesGruppens IT og digitale tjenester utvikler fremtidens handleopplevelse i tett samarbeid med forretningsområdene. Sammen leverer vi teknologitjenester til kjedene våre og til fordelsprogrammet Trumf.

Bli med på laget!
Vi styrker nå vår kompetanse, og Sylinder søker etter flere medarbeidere som er klare for å ha det gøy og som ønsker å bryne seg på utfordrende problemstillinger;

SAP Retail Arkitekt
Utvikler