Norges mest tilfredse dagligvarekunder.

I undersøkelsen Norsk Kundebarometer kommer Meny best ut av dagligvarekjedene når man måler kundenes tilfredshet.
27. april 2007

Norsk kundebarometer fra BI har spurt 8 540 forbrukere om hvor fornøyde de er med bedrifter som de er aktive kunder hos. Undersøkelsen omfatter 177 bedrifter som selger varer eller tjenester som betyr mye for folks privatøkonomi, og gir svar på hvor dyktige de er til å tilfredsstille sine kunder. Norsk Kundebarometers 2007-måling baserer seg på til sammen 18 015 kundevurderinger.

Målt på tilfredshet kommer Meny på 21.plass, som er den beste plasseringen av dagligvarekjedene. Vinneren av tilfredshet er bilkjeden Toyota.

Flest lojale kunder

NorgesGruppen er den grupperingen som har flest lojale kunder. Målt på lojalitet kommer Spar på 2. plass, Meny på 3. plass, Kiwi på 5. plass og Joker på 12. plass. Det betyr at NorgesGruppen har tre av de fem første plassen målt på lojalitet.

Ønsker du å se hele listen kan du klikke på linkene nedenfor

Se også:

www.kundebarometer.no/tilfredshet
www.kundebarometer.no/lojalitet