NorgesGruppen lanserer Trumf Visa kredittkort med 3 % bonus

Med Trumf Visa tilbyr NorgesGruppen sine kunder det vi mener er markedets beste bonuskort. Trumf Visa gir kundene 3 prosent bonus i alle NorgesGruppens butikker tilknyttet Trumf.
27. mars 2009

I tillegg gis 1 prosent bonus på alle kjøp i alle andre bransjer, også i utlandet. Det eneste stedet Trumf Visa ikke gir bonus er i konkurrerende dagligvarebutikker i Norge. Det er heller ingen øvre grense for oppsparing av bonus, og kortet gir også gratis reise- og avbestillingsforsikring, i tillegg til gode medlemstilbud.

Trumf Visa er gratis å ha og å bruke, så lenge regningen betales ved forfall. Kortet tar mål av seg om å være Norges beste bonuskort, samtidig som det er et kredittkort med konkurransedyktige betingelser for øvrig. Kunder som ønsker Trumf Visa må søke om å få kortet. Trumf Visa lanseres i samarbeid med DnB NOR, og alle søkere vil kredittvurderes av DnB NOR etter standard rutiner for dette.

3 prosent bonus gjelder i alle NorgesGruppens butikker tilknyttet Trumf: Kiwi, Meny,Spar, Eurospar, Joker, Ultra, Centra, Jacobs,Helgøs matsenter og CC Mat .

For mer informasjon, kontakt:

NorgesGruppen:
Kine Søyland, informasjonssjef: 900 79 888