John Thomasgaard går til NorgesGruppen

John Thomasgaard (54) er ansatt for å styrke NorgesGruppens satsing på bredt vareutvalg, med spesielt fokus på Dollarstore. Thomasgaard kommer fra stillingen som administrerende direktør i Norli AS.
15. februar 2022

Gjennom oppkjøpet av Dollarstore, i tillegg til lanseringen av Gigaboks, er NorgesGruppen på god vei inn i en ny bransje innen varehandel. For å lykkes på dette området er riktig kompetanse en nøkkel, og derfor er Thomasgaard ansatt.

- Dollarstore blir en svært spennende reise for NorgesGruppen. Men det er ikke helt uten risiko. Jeg er derfor veldig glad for å få John om bord til å lede dette i havn fra NorgesGruppen sin side. Jeg kjenner John godt fra min tid i Norli-styret og er 100% sikker på at han er rett person for jobben, sier konserndirektør detalj, Truls Fjeldstad.

John Thomasgaard ser frem til å ta fatt på oppgaven med å sikre fremtidig suksess for NorgesGruppen på et nytt forretningsområde:

- Jeg ser dette som en spennende mulighet og en inspirerende faglig utfordring. Det er svært givende å bidra til å bygge dette nye satsningsområdet fra bunnen, og jeg tar med meg mye relevant kjedeerfaring fra både Norli og Jysk. Samtidig ser jeg frem til å bli en del av et kompetent lag i NorgesGruppen, sier John Thomasgaard.

Thomasgaard tiltrer sin nye stilling 1. september 2022.

For mer informasjon:

Truls Fjeldstad: 91 55 01 58