Utviklingskurs innen varehandel

Vi tilbyr to ulike kurskonsepter innen varehandel og dagligvarebransjen.

1. Klar for Jobb - Salg & Service - Varehandel

  • Kurset vil i sin helhet gjennomføres i digitale klasserom. Det vil være inntil 10 deltakere i hvert digitale klasserom pluss en til to instruktører. Du kan sitte hvor som helst i Norge og gjennomføre dette kurset. Det vil være løpende påmelding på dette kurset frem til og med uke 25. Det er begrenset antall plasser.
  • Mål for kurset er å gi deg som ikke har erfaring fra salg og serviceyrket en innføring i disse yrkene.
  • Kurset er for alle som ønsker å jobbe i salg og service, eller jobber som har mye kundekontakt. Kurset passer godt for de som ønsker seg jobb som butikkmedarbeidere, eller andre salgsstillinger.
  • Kurset består av fire moduler på totalt 8 timer. Kurset går over 2 samlinger.
  • Emner vi vil berøre under dette kurset er bl.a: varehandel i Norge, Salg & Service, eksponering, kundetyper, kundemøtet, butikkøkonomi, svinn, HMS,
  • Du vil etter endt kurs motta etter gjennomført kurs få en diplom som bekrefter din nye kunnskap innen salg og service yrket.


2. Utviklingskurs for salg- og servicemedarbeidere: "Hode, skulder, kne og tå" 

  • Kurset vil i sin helhet gjennomføres i digitale klasserom. Det vil være inntil 10 deltakere i hvert digitale klasserom pluss en instruktør. Du kan sitte hvor som helst i Norge og gjennomføre dette kurset. Det vil være løpende påmelding på dette kurset frem til og med uke 25. Det er begrenset antall plasser.
  • Mål for kurset "Hode, skulder, kne og tå" er å ta deg med på en reise i hvilke elementer som skaper lønnsomhet i en dagligvarebutikk. 
  • Målgruppe er medarbeidere som jobber i salg og service, og som har mye kundekontakt. Kurset passer godt for medarbeidere som ønsker å jobbe innen dagligvarehandelen, eller hotell og restaurant. 
  • Kurset består av fire moduler på totalt 16 timer. Kurset går over 4 samlinger. Undervisningen gjennomføres med praktiske eksempler, og morsomme illustrasjoner.
  • Emner vi vil berøre under dette kurset er blant annet:
    • Hvordan skape økt lønnsomhet 
    • Arbeidsgiveres frykter- og ønsker i medarbeidere 
    • Hvordan øke din egen verdi som medarbeider 
    • Salg og service