Tilbake til ledige stillinger

MENY Åsane Storsenter søker avdelingsleder i netthandel

I MENY elsker vi mat! For oss er god mat en lidenskap, og noe av det viktigste som finnes. Hos oss er alle MATarbeidere, uansett om du jobber i ferskvaredisken, kolonialen, i kassen eller på kontoret. Å være en MATarbeider i MENY betyr at du alltid gjør ditt beste for å veilede og inspirere kundene våre til matglede. Sammen skal vi hjelpe flere å spise bedre, og leve bedre.

For å søke må du være fylt 18 år, ha førerkort klasse B, og du må kunne beherske norsk.

Stillingsomfang: 100%
Arbeidstid: dagtid og annenhver lørdag
Oppstart: 18.08.25
Søknadsfrist: 20.07.25


Hvem er du og hva skal du gjøre?
Dine oppgaver vil blant annet bestå av å plukke ordre, eller med andre ord å utføre selve handelen for kunden. Ordrene pakker og klargjør du for henting og utlevering, og er vi uheldige og er utsolgt for en vare kan det bli din oppgave å hente dette i en annen butikk. Alt for kunden!

Din største og mest krevende oppgave vil være å lede teamet ditt i netthandelavdelingen. Du skal motivere, engasjere og sørge for at disse trives i jobben sin og yter sitt beste. Det er ditt ansvar å sørge for riktig bemanning, håndtere ansettelser, opplæring og oppfølging av alle dine ansatte. Du må derfor trives med mennesker og det er en fordel om du har erfaring med lederrollen.

Vi ser etter deg som:
Kan skape lagånd og engasjement blant de du jobber med. Din avdeling blir målt på effektivitet og presisjon, så om du har konkurranseinstinkt er det et pluss. Du må ha øye for detaljer, men hjertet ditt er hos menneskene: det er de som virkelig driver avdelingen, du smører maskineriet. Din ansvarsfølelse er stor, for du driver en avdeling i vekst og jobber hele tiden for å bli enda bedre. Vær oppmerksom på at alle i netthandelavdelingen vil bruke store deler av dagen på å gå og løfte, inkludert deg selv. Derfor trenger vi ansatte som holder ut en lang marsj og som ikke gir seg før hele kompaniet er i mål. Det er en fordel om du har erfaring med dagligvare, men ikke et krav.

Hvordan er det å jobbe i MENY?
Hos oss vil du blant annet lære å ta ansvar, mestre stress, håndtere mennesker og ikke minst butikkdrift. Vi har en interaktiv kursplattform, ulike klasseromskurs som gir deg faglig påfyll og et traineeprogram med fokus på å gå fra ansatt til å bli leder, for å nevne noe. Satser du på MENY, satser MENY på deg!

Når du starter, skal vi ta deg godt imot og gi deg den opplæringen du trenger. Alle ansatte i MENY får selvfølgelig uniform, lønn etter tariff og subsidiert kantine. I tillegg har vi sosiale sammenkomster i ny og ne, rabatt på treningssenter og arbeidstider som ofte passer godt i kombinasjon med studier. Når det gjelder trivsel på jobb, vil vi trekke frem samholdet. Som en av våre matarbeidere blir du en del av et team som jobber mot felles mål, for din innsats vil påvirke butikken, kundene og kollegene dine. Vi verdsetter gjensidig omtanke og støtte, og det er rom for feil så lenge du lærer og utvikler deg – for er du trygg er du god. Vår visjon er at vår lidenskap endrer folks matvaner, og det håper vi du vil bidra til.

Å søke jobb i MENY skal være enkelt
Du trenger ikke laste opp søknadsbrev. For at vi skal bli litt bedre kjent med deg, svarer du på spørsmålene om deg og din erfaring. Har du mye på hjertet må du gjerne skrive utfyllende, vi gleder oss til å lese! Og fordi vi synes det er spennende å se hvor du har vært tidligere, må du laste opp CV.

Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen, vi vil ikke ta imot søknader på papir i butikken eller på e-post. Søknader behandles fortløpende.

Kontaktperson

Tommy Aalen

Kjøpmann

55 25 32 50

ledigestillinger@meny.no

MENY er Norges største supermarkedkjede med nesten 200 butikker og en omsetning på over 20 milliarder kroner. Vi har 10 000 stolte matarbeidere som sørger for gode handleopplevelser hver eneste dag!