Tilbake til ledige stillinger

Vil du jobbe med økonomi og eiendom i Norges største handelshus?

NorgesGruppen har over 1800 dagligvarebutikker fordelt i hele landet. Det betyr at vi også sitter med en betydelig mengde eiendomslokaler i Norge, rundt 350 000 m2 egeneide lokaler og 1 275 000 m2 leide lokaler. NorgesGruppen Eiendom AS har som hovedfokus å sikre gode beliggenheter for våre kjeder og virksomheter, og er et eget forretnings- og satsningsområde i NorgesGruppen.

Vi søker nå etter en ny controller til NorgesGruppen Eiendom, til en nyopprettet stilling. Som controller vil du være ansatt i økonomiavdelingen. Du vil få en egen portefølje av leiekontrakter og ha løpende dialog med eiendomssjefer og regionsapparatet i NorgesGruppen. Stillingen rapporterer til Økonomidirektør. NorgesGruppen Eiendom AS benytter konsernets felles tjenester innen regnskap, lønn/HR og IKT.

NorgesGruppen Eiendom består i dag av 19 personer, mens du i økonomiavdelingen blir en del av et team på fire. Vårt arbeidsmiljø preges av at det er høyt under taket og god stemning i tillegg til at vi samarbeider godt, er nøyaktige og effektive.

Arbeidsoppgaver:

Du vil være en ressursperson innenfor følgende arbeidsområder for NorgesGruppen Eiendom:

  • Vedlikehold av kontrakts- og eiendomsdata
  • Oppfølging av henvendelser fra konsernkunder og samarbeidspartnere
  • Fakturering, budsjettering og oppfølging av leieinntekter
  • Fakturering og avregning av felleskostnader
  • Arealadministrasjon på egeneide eiendommer
  • Bistå med generelle Controller-oppgaver i økonomiavdelingen

Erfaring/kompetanse:

Stillingen vil passe for en person med operativ erfaring som Controller, gjerne innen eiendomsforvaltning, som kan bidra til å videreutvikle en serviceinnstilt organisasjon. Erfaring med forvaltningssystem er ønskelig, men nødvendig opplæring vil bli gitt. Økonomisk utdannelse, god IT-forståelse og gode Excel-kunnskaper er en forutsetning for å lykkes i stillingen.

Vi ser etter deg som:

  • er engasjert og faglig nysgjerrig
  • er nøyaktig, strukturert og selvgående
  • innehar gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

Vi kan tilby:

  • Karriere- og utviklingsmuligheter i et konsern med stor intern mobilitet
  • Et arbeidsmiljø preget av samarbeid, kompetansedeling og engasjement
  • Jobbe i et selskap som tar bærekraft på alvor, med fokus på miljø, helse og mennesker
  • Konkurransedyktige betingelser og solide velferdsordninger, som Miljøfond med støtte til egne bærekraftstiltak, leie av fjellhytter og treningsstøtte
  • Nyoppussede lokaler og en kantine med sunn og variert mat

Spørsmål til stillingen kan rettes til økonomidirektør Ingjald Sørhøy på tlf. 98 20 62 82.

Søknad med CV sendes innen 31. oktober via søknadslenke.