Tilbake til ledige stillinger

MENY Moholt søker netthandelsansvarlig med resultat- og personalansvar

I MENY elsker vi mat! For oss er god mat en lidenskap, og noe av det viktigste som finnes. Hos oss er alle MATarbeidere, uansett om du jobber i ferskvaredisken, kolonialen, i kassen eller på kontoret. Å være en MATarbeider i MENY betyr at du alltid gjør ditt beste for å veilede og inspirere kundene våre til matglede. Sammen skal vi hjelpe flere å spise bedre, og leve bedre.

Vi i MENY slåss for å gjøre utvalg og kvalitet tilgjengelig for flere, og i vår nettbutikk får du den samme kvaliteten og utvalget som i butikken. I nettbutikken finner du hele vårt utvalg av frukt og grønt, nystekte bakervarer og ferskvarer fra kjøtt- og fiskedisken. Vi plukker de beste varene etter strenge kvalitets- og holdbarhetskrav. 

MENY Moholt søker nå en dyktig netthandelsansvarlig med ansvar for daglig drift av netthandelsavdelingen, inkludert resultat- og personalansvar.

Stillingsomfang: 100%
Arbeidstid: Dag, natt og helg
Oppstart: 01.02.26

For å søke må du ha fylt 18 år, du må også kunne beherske norsk.

I denne stillingen er du og dine kolleger i avdelingen ansvarlig for å gjøre følgende:

  • Plukke og kvalitetssikre ordre fra netthandelkunder
  • Betjening av netthandelkunder og utlevering av varer fra vårt hentepunkt i butikk
  • Varepåfylling, kundebehandling og salg
  • Andre forefallende oppgaver
  • Ved utsolgt-situasjoner, kjøre og hente varer fra andre butikker

Som ansatt i netthandel vil du ikke levere varer hjem til kunder.

Vi ser etter deg som: 

  • Jobber nøyaktig og er opptatt av at kundene skal få de beste varene levert hjem
  • Trives med ett høyt arbeidstempo og korte tidsfrister
  • Er i god fysisk form, da det er en del løft og en hektisk arbeidsdag
  • Har erfaring fra dagligvare eller lagerplukk, men det er ikke ett krav
  • Har norskkunnskaper og har fylt 18 år
  • Har førerkort klasse B
  • God teknisk innsikt er en fordel 

Hvordan er det å jobbe i MENY?

Hos oss vil du blant annet lære å ta ansvar, mestre stress, håndtere mennesker og ikke minst butikkdrift. Vi har en interaktiv kursplattform, ulike klasseromskurs som gir deg faglig påfyll og et traineeprogram med fokus på å gå fra ansatt til å bli leder, for å nevne noe. Satser du på MENY, satser MENY på deg.

Når du starter, skal vi ta deg godt imot og gi deg den opplæringen du trenger. Alle ansatte i MENY får selvfølgelig uniform, lønn etter tariff og subsidiert kantine. I tillegg har vi sosiale sammenkomster i ny og ne, rabatt på treningssenter og arbeidstider som ofte passer godt i kombinasjon med studier. Når det gjelder trivsel på jobb, vil vi trekke frem samholdet. Som en av våre MATarbeidere blir du en del av et team som jobber mot felles mål, for din innsats vil påvirke butikken, kundene og kollegene dine. Vi verdsetter gjensidig omtanke og støtte, og det er rom for feil så lenge du lærer og utvikler deg – for er du trygg er du god. Vår visjon er at vår lidenskap endrer folks matvaner, og det håper vi du vil bidra til.

Å søke jobb i MENY skal være enkelt
Du trenger ikke laste opp søknadsbrev. For at vi skal bli litt bedre kjent med deg, svarer du på spørsmålene om deg og din erfaring. Har du mye på hjertet må du gjerne skrive utfyllende, vi gleder oss til å lese. Og fordi vi synes det er spennende å se hvor du har vært tidligere, må du laste opp CV.

Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen, vi vil ikke ta imot søknader på papir i butikken. Søknader behandles fortløpende.

Kontaktperson
Mads Kristian Laugsand
Butikksjef

93026161
ledigestillinger@meny.no

MENY er Norges største supermarkedkjede med nesten 200 butikker og en omsetning på over 20 milliarder kroner. Vi har 10 000 stolte matarbeidere som sørger for gode handleopplevelser hver eneste dag!