Nyhetsarkiv

Sorter på:
    15.05.2020

    Sparer plast og plass med miljøvennlig innovasjon

    Ny, vakuumpakket First Price kjøttdeig og karbonadedeig gir gevinst for miljøet. De nye pakningene, som kom i butikk i februar, er svært godt mottatt av kundene.
    13.05.2020

    Kompetanseutvikling for permitterte og arbeidsledige

    NorgesGruppen ønsker å dele kompetanse om varehandel og dagligvare med permitterte og arbeidsledige, slik at flere kan komme raskere tilbake til arbeidslivet.
    29.04.2020

    Hvordan har korona-situasjonen påvirket NorgesGruppen, og hvordan ser fremtiden ut?

    Ny podkast: Hør programleder Stein Rømmerud i samtale med konsernsjef Runar Hollevik i nyeste episode av podkasten "Øre for mat".
    28.04.2020

    NorgesGruppen søker ikke kontantstøtte

    Tiltakene som er iverksatt av myndighetene for å redusere spredning av covid-19 påvirker hele næringslivet, også matbransjen. NorgesGruppen søker ikke kontantstøtte fra myndighetene for sine heleide virksomheter, og går inn med kapitalstøtte i enkelt
    03.04.2020

    #giturenvidere

    NorgesGruppen er stolt samarbeidspartner med Den Norske Turistforening (DNT) og deler mer enn gjerne oppfordringen: Oppdag nærmiljøet ditt på nytt i påsken og del det med andre på #GiTurenVidere.
    26.03.2020

    NorgesGruppen prioriterer norsk frukt og grønnsaker

    - NorgesGruppens kjeder har bruk for svært mye av den norske frukten og grønnsakene som kan produseres i år, så mitt budskap til frukt- og grøntprodusenter over hele landet som leverer til oss, er at de skal så og plante som planlagt. Vi vil priorite
    26.03.2020

    God kundevekst og stabil lønnsomhetsutvikling

    I 2019 hadde NorgesGruppen god kundevekst, og driftsinntektene økte med 2,7 mrd. kroner. God kostnadskontroll i alle virksomheter bidro til fortsatt stabil lønnsomhetsutvikling i et matmarked preget av lav vekst. Selskapet økte investeringene, og tok