Nyhetsarkiv

Sorter på:
    28.11.2012

    En av Norges mest attraktive arbeidsplasser

    NorgesGruppen blir rangert på 11. plass i en fersk undersøkelse over Norges mest attraktive arbeidsplasser.
    23.11.2012

    Til inntekt for folkehelsa

    De siste fem årene har KIWI dratt i gang tre ulike helsekampanjer som alle har hatt samme effekt: lavere priser og økt konkurranse på sunnere matvarer.
    21.11.2012

    Skjerper kontrollen med salg av alkohol

    Å selge alkohol i dagligvare innebærer et stort ansvar, både for kjedene, butikkene og den enkelte ansatte. Salg av alkohol skal bare skje til personer over 18 år. Nå skjerpes alderskontrollen.
    16.11.2012

    Kiwi-sjefen roser Venstre

    Kiwi-sjef Jan Paul Bjørkøy er svært fornøyd med det alternative statsbudsjettet til Venstre.
    13.11.2012

    Momskuttkampanje øker interessen for økologiske varer

    Siden oppstart av Kiwi sin momskuttkampanje 22. oktober, har salget av økologiske varer økt med hele 56 prosent.
    07.11.2012

    - Et dilemma for norsk dagligvare

    NorgesGruppen ser at noen beliggenheter gir grunnlag for å ha søndagsåpent, mens andre ikke har nok kunder.
    06.11.2012

    28 prosent velger Nøkkelhullet

    28 prosent av befolkningen velger Nøkkelhullet når de handler matvarer, viser tall fra Norsk spisefakta 2012. Det er dobbelt så mange som for to år siden.