Digitalt Trumf-kort er her!

Nå blir det enklere enn noen gang å spare Trumf-bonus også for deg som betaler med mobil, klokke eller kontanter. Det digitale Trumf-kortet er løsningen.
14. mars 2023

– Vi lanserer digitalt Trumf-kort fordi etterspørselen er så stor. Dette skyldes i hovedsak kunder som ønsker å betale med wallets som Apple Pay og Google Pay og samtidig sikre seg Trumf-bonus på kjøpet, og som er lei av å drasse rundt på plastkortet, sier Marie Hagerup Sæther, produkteier Trumf Konsept.

Ni av ti henvendelser om Trumf-appen gjelder ønsker om et digitalt Trumf-kort.

– Nå som infrastrukturen er på plass, er vi klare til å trykke på knappen. Vi har stor tro på at dette vil bidra til å styrke kundelojaliteten og øke bruken av Trumf-appen, sier Hagerup Sæther.

Det digitale Trumf-kortet ligger nå tilgjengelig for kundene både i Trumf-appen og i kjedenes apper, og du finner det ved å klikke på knappen "Trumf-kort" nederst i midten. Da får man opp en QR-kode som så skannes i kassen før du betaler. Dermed blir bonus registrert, på samme måte som når man betaler med vanlig Trumf-registrert bankkort.

KONTAKTPERSON

Kine Søyland