Trumf har inngått avtale med Innlandskraft

Gjennom avtalen tilbys Trumf-medlemmer i hele Norge strømprodukter fra Innlandskraft, som eier strømleverandørene Gudbrandsdal Energi og Eidsiva Energi.
09. oktober 2019

Trumf-medlemmer kan tegne strømavtaler hos både Gudbrandsdal Energi og Eidsiva Energi og opptjene to prosent Trumf-bonus på sitt eget strømforbruk. Nye strømkunder får i tillegg en oppstartbonus på 225 kroner.

Innlandskraft og Trumf har lagt vekt på å kunne tilby produkter som følger utviklingen i markedet, og det skal være enkelt for Trumf-medlemmene å både bli og være strømkunde. Tilbudet gjelder strømabonnement, solcelleanlegg og hjemmeladere for elbil og ladbare hybrider.

Pris og miljø stadig viktigere
Etter at strømprisene økte betydelig både i 2018 og i 2019, har stadig flere forbrukere blitt bevisst sitt strømforbruk. For Trumf er det viktig å gi medlemmene mulighet til å spare bonus på en stor del av det daglige forbruket. Det er nå 2,2 millioner medlemmer i kundeprogrammet Trumf.

- Vi er svært fornøyd med å få Innlandskraft på laget. Vi har lett etter en partner som både kan tilby de beste prisene til våre medlemmer og som samtidig er fremtidsrettet med tanke på miljø og digitale tjenester, sier daglig leder i Trumf AS Truls Fjeldstad.

- Dette er en viktig milepæl i Innlandskrafts vekstrategi. Vi er per i dag Norges tredje største strømselskap gjennom Gudbrandsdal Energi og Eidsiva Energi, og sikter oss inn mot ytterligere lønnsom kundevekst i hele Norge gjennom samarbeidet med Trumf, sier administrerende direktør i Innlandskraft Maren Kyllingstad.

Registrer deg som Trumf-medlem og få bonusopptjening på strøm du også