Gladnyhet til KIWI PLUSS-kunder: 15 prosent Trumf-bonus på all ferskpakket fisk!

KIWI PLUSS-kunder kan glede seg over enda en fast fordel: 15 prosent Trumf-bonus på all ferskpakket fisk – i tillegg til den vanlige Trumf-bonusen på 15 prosent på all fersk frukt og grønt.
04. mars 2019

Etter KIWIs suksessfulle fiskekampanje i januar og februar – da prisene på fersk og frossen fisk ble kuttet tilsvarende momsen – er det nå bestemt at alle KIWI PLUSS-kunder får 15 prosent Trumf-bonus på all ferskpakket fisk som fast medlemsfordel.

Salget av fisk økte nemlig med svimlende 42 prosent under fiskekampanjen, og ved å gi KIWI PLUSS-kunder 15 prosent Trumf-bonus på ferskpakket fisk, håper KIWI at nordmenn fortsetter den sunne trenden med å inkludere mer fisk i kostholdet.

– Vi i KIWI vet at nordmenn spiser sunnere når den sunne maten blir billigere, og vi kjemper beinhardt for å gi våre kunder sunne matvarer til lavere priser. Derfor gir vi nå 15 prosent Trumf-bonus på ferskpakket fisk til våre KIWI PLUSS-kunder. Det skal lønne seg å velge sunt, og lavere priser på sunn mat påvirker forbruket, helsen og livsstilen vår, sier KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy.

Les mer på kiwi.no