Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

NorgesGruppen - fakta

  • 1835 dagligvarebutikker i 89 prosent av landets kommuner
  • KIWI, MENY, SPAR og Joker er våre dagligvarekonsepter
  • 914 utsalgssteder servicehandel
  • Deli de Luca, MIX og Jafs er våre servicehandelskonsepter
  • 1021 selvstendige kjøpmenn
  • 40 000 medarbeidere med 70 ulike nasjonaliteter
  • 1200 samarbeidspartnere

Siste nytt fra NorgesGruppen

Dagligvarehyllene fylles med nye produkter
Dagligvarehyllene fylles med nye produkter

Også denne høsten fylles butikkhyllene i KIWI, MENY, SPAR og Joker med nyheter.

Les mer
Satser på tre nye år som turpartnere
Satser på tre nye år som turpartnere

NorgesGruppen og Den norske Turistforening har i dag signert en ny treårig samarbeidsavtale. Dermed er det duket for tre nye år med bærekraft, lokalmat og tilgjengelige turopplevelser i fokus.

Les mer
Vekk med hermetikken
Vekk med hermetikken

Ingen av NorgesGruppens egne merkevarer skal være i hermetikkbokser etter 2022.

Les mer
Fakta om dagligvare

Fakta om dagligvare

Her presenteres fakta og dokumentasjon på markedet for dagligvarer i Norge.

Ambisjonene i praksis

Kundene sparte mer enn én milliard kroner
Kundene sparte mer enn én milliard kroner

Aldri tidligere har kundene spart mer gjennom Trumf. Fordelsprogrammet er bedre og utvidet til nær sagt alle bransjer.

Les mer
Enklere og raskere handel
Enklere og raskere handel

NorgesGruppens kjeder utvikler netthandel i takt med etterspørselen. Vi ser at nettkundene er flinke til å benytte seg av tilbud, de handler sunnere og planlegger bedre.

Les mer
Bedre kundeopplevelser
Bedre kundeopplevelser

Sju av ti spiser middag sammen i hverdagen, men mange vil ha mer variasjon på middagsbordet. Det har MENY, SPAR og KIWI gjort noe med.

Les mer