Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

NorgesGruppen - fakta

  • 1835 dagligvarebutikker i 89 prosent av landets kommuner
  • KIWI, MENY, SPAR og Joker er våre dagligvarekonsepter
  • 914 utsalgssteder servicehandel
  • Deli de Luca, MIX og Jafs er våre servicehandelskonsepter
  • 1021 selvstendige kjøpmenn
  • 40 000 medarbeidere med 70 ulike nasjonaliteter
  • 1200 samarbeidspartnere

Siste nytt fra NorgesGruppen

Gled en som gruer seg til jul
Gled en som gruer seg til jul

Kirkens Bymisjon inviterer inn til måltid og fellesskap for de som trenger det i julehøytiden. Nå kan du også bidra til å glede en som gruer seg til jul.

Les mer
NorgesGruppen tilbakekaller MENY krabbesalat 200g
NorgesGruppen tilbakekaller MENY krabbesalat 200g

Det er påsatt feil etikett på baksiden på en dato MENY Krabbesalat, etiketten bak tilhører Rødbetesalat. Produktet mangler dermed informasjon om innhold av allergenene fisk, selleri og skalldyr. Kan medføre helsefare for allergikere.

Les mer
Eureca Engros løfter frem små og lokale produsenter som en motsats til «Black Friday»
Eureca Engros løfter frem små og lokale produsenter som en motsats til «Black Friday»

Som en motsats til det amerikanske fenomenet «Black Friday» introduserer Eureca Engros «gul uke» for å sette fokus på små og spennende produsenter.

Les mer
Fakta om dagligvare

Fakta om dagligvare

Her presenteres fakta og dokumentasjon på markedet for dagligvarer i Norge.

Ambisjonene i praksis

Kundene sparte mer enn én milliard kroner
Kundene sparte mer enn én milliard kroner

Aldri tidligere har kundene spart mer gjennom Trumf. Fordelsprogrammet er bedre og utvidet til nær sagt alle bransjer.

Les mer
Enklere og raskere handel
Enklere og raskere handel

NorgesGruppens kjeder utvikler netthandel i takt med etterspørselen. Vi ser at nettkundene er flinke til å benytte seg av tilbud, de handler sunnere og planlegger bedre.

Les mer
Bedre kundeopplevelser
Bedre kundeopplevelser

Sju av ti spiser middag sammen i hverdagen, men mange vil ha mer variasjon på middagsbordet. Det har MENY, SPAR og KIWI gjort noe med.

Les mer