Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

NorgesGruppen - fakta

  • 1835 dagligvarebutikker i 89 prosent av landets kommuner
  • KIWI, MENY, SPAR og Joker er våre dagligvarekonsepter
  • 914 utsalgssteder servicehandel
  • Deli de Luca, MIX og Jafs er våre servicehandelskonsepter
  • 1021 selvstendige kjøpmenn
  • 40 000 medarbeidere med 70 ulike nasjonaliteter
  • 1200 samarbeidspartnere

Siste nytt fra NorgesGruppen

Rekordhøyt salg av norske epler
Rekordhøyt salg av norske epler

I 2018 regner NorgesGruppen med å selge 3000 tonn norske epler. Det slår alle tidligere rekorder.

Les mer
NorgesGruppen er kåret til den mest attraktive arbeidsgiveren i Norge innen retail
NorgesGruppen er kåret til den mest attraktive arbeidsgiveren i Norge innen retail

For tredje året på rad mottar NorgesGruppen prisen «Den mest attraktive arbeidsgiver i Norge 2018 innen Retail» i Universums anerkjente kåring av de mest attraktive arbeidsgivere i Norge.

Les mer
Familier deltok i matsvinneksperiment:  Enkle tiltak ga drastiske kutt i matkastingen
Familier deltok i matsvinneksperiment: Enkle tiltak ga drastiske kutt i matkastingen

Gjennom et matsvinneksperiment i regi av Østfoldforskning og NorgesGruppen klarte fire norske familier å redusere matsvinnet sitt med mellom 30 og 70 prosent på to uker.

Les mer
Fakta om dagligvare

Fakta om dagligvare

Her presenteres fakta og dokumentasjon på markedet for dagligvarer i Norge.

Ambisjonene i praksis

Kundene sparte mer enn én milliard kroner
Kundene sparte mer enn én milliard kroner

Aldri tidligere har kundene spart mer gjennom Trumf. Fordelsprogrammet er bedre og utvidet til nær sagt alle bransjer.

Les mer
Enklere og raskere handel
Enklere og raskere handel

NorgesGruppens kjeder utvikler netthandel i takt med etterspørselen. Vi ser at nettkundene er flinke til å benytte seg av tilbud, de handler sunnere og planlegger bedre.

Les mer
Bedre kundeopplevelser
Bedre kundeopplevelser

Sju av ti spiser middag sammen i hverdagen, men mange vil ha mer variasjon på middagsbordet. Det har MENY, SPAR og KIWI gjort noe med.

Les mer